perjantai 29. elokuuta 2014

Koulukiusaamista vastaan!

Tämä on käsityöblogi. Mutta koen #kutsumua -kampanjan olevan liian tärkeä ohittaakseni sen olankohautuksella. Haluan Instagramin ja Twitterin lisäksi jakaa kuvani myös blogissani.
Kiusaaninen on vakava asia, ja siihen kuuluisi puuttua heti alkuunsa.

Minua alettiin huoritteleen ala-asteella, muistaakseni viidennellä luokalla. Hassua se, että neitsythän minä olin. Sitä tapahtui muutaman pojan taholta. Yksi enimmäkseen. Muut tukena. Tätä jatkui tämän yhden osalta noin 19-vuotiaaksi saakka.
Omaksi onnekseni en juurikaan loukkaantunut moisesta. Minulle on koulittu vahvahko itsetunto. Vaikka ikävältähän se bussissa selän takana huoran kuiskuttelu tuntui.
Kukaan ei ansaitse moista nimittelyä. Se voi olla aivan kamalaa, jos on loukkaantuvaisempi sielu, kuin minä.

Haastan kaikki tarttumaan tähän. Me olemme kaikki mahtavia. Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi.

1 kommentti: